San Diego Yolculuğum – 0.Gün :)

San Diego yolculuğumuzun başlangıcını bize danışmanlık yapan şirketin ofisinden yaptık. Türkiye’ye göre 20 Haziran sabahı yolculuğumuza başladık. Türkiye’den samimi arkadaşlarımla yolculuğa başladım. Dil öğrenimi açısından dezavantaj olarak görünse de birbirimize destek olma noktasında çok şanslıyız.

San Diego’ya aktarmalı geldim ve bir çok uçak maceram oldu 🙂 Roma’ya kadar arkadaşlarımla oldum ama yolculuğun en zor kısmını tek başıma tamamlamak zorudna aldım. Herkes farklı bir ülke üzerinden farklı saatlerde aktarmalı olarak uçuyordu.

Roma hava yolları şimdiye kadar gördüğüm en kötü hava limanlarından bir tanesi. İtalyanlar gerçekten çok sinir bozucu. İngilizce konuşmayı bir külfet olarak görüyorlar sanki. Orda insanların yüzlerin sürekli asık ve somurtkan.

Roma’dan sonra Delta Airline ile Atlanta hava limanına uçtum. Delta’da 12 saatlik bir yolculuk yaptım. Hiç bu kadar uzun süre havada kalmamıştım 🙂 Delta uçağının içi klimalardan dolayı çok soğuktu. Nerdeyse donuyordum desem tam yeridir. Yemekleri son derece güzeldi. Alışık olmadığım bir damak tadı ama alışacağız artık. Delta’nın uçakları harikaydı. Koltukların arkadasındaki ekranda film izleyip müzik dinleyebiliyorduk. Arada can sıkıntısından açtığım oyunlar da cabası 🙂 Yolda bol bol kitap okudum. İskender Pala’nın Şah ve Sultan’ı beni alıp götürdü zaten..

Atlanta hava limanı beni büyüleyen ve gerçekten “adamlar yapmış bea” dedirten bir güzellikteydi. Havalimanı çalışanları son derece nazik ve yardımsever insanlardı. Metrolarla binalar arasında yolculuk yapabiliyosunuz ve zeka ürünü yapılar olduklarını düşünmeye bile gerek yok.

Beni Atlanta’dan San Diego’ya bırakan uçak beni çok korkuttu. Tahminim uçak yedek motorla uçtu yolculuk boyunca. Defalarca çalıştırmaya çalıştığı motoru çalıştıramayan kaptan beni çok korkuttu. Yolda arkadaş olduğum Sam’le uzun bir sohbete tutuştuk. İlk ingilizce pratiğim olmuş oldu 🙂

San Diego’ya indiğimde uçak saatim farklı olduğu için doğal olarak beni karşılamaya gelen de olmadı. Hemen orda Leon adında biriyle tanıştım. Telefonunu kullanım ve adres konusunda da sağolsun çok yardımcı oldu. Ev kiralarını araştırmak için önce bir otele yerleştik.

Şuan ikinci gündeyiz ve zaman oldukça hepsini yazacağım..

Görsel kaynakları için imleci resimlerin üzerine getirin..

1 Comment San Diego Yolculuğum – 0.Gün :)